[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 00:49:32 CET

gyapo wrote:

> Nekem a casif/win 1.9e program van meg, az nem
> vacakol 20 tetellel, behuzza az egeszet. Van kabelrajzom is.

Mi van ebben a kábelben, hogy rajz kell hozzá? (Na ez egy szakszeru kérdés
lehetett.)

Én még azt se látom világosan, hogy milyen csati kell ide. Vannak
instrukciók a fedlap belso oldalán, de a pc-vel való kapcsolatról semmi,
még valami utalás sincs. Nekem eros a gyanúm, hogy valami tápcsati lehet
ez, mert az oda van írva, hogy 9V 0,2W. Vagy ez az elemek terhelését
jelenti, nem azt, hogy külso tápról lehet járatni?