[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Dec. 21., H, 08:25:46 CET

>lécci, lécci... :)

A linket kuldom maganban.

>esetleg valami emlék, hogy hol merre, mi a neve,
>vagy valami szótöredék ami alapján rá tudok keresni.....

Emlek nincs, legfoljebb azokat a kulcsszavakat
tudnam mondani, amik amugy is eszembe jutnak a
temarol. Ha ujra elem kerul, jelzek majd.

>mert már találtam sok ilyen hasonlót, de azok
>kb. arra voltak jók, hogy vezényszavakkal irányíthassak egy programot....

Regen volt a IBM-nek ilyen probalkozasa, hogy
diktalni lehessen a programnak es az legepelje a
szoveget a titkarno helyett, de az akkori gepek
szerintem lassuak voltak ehhez. Talan ujra foleled ez a project.

>engem meg igazából olyan érdekelne, ami
>folyamatos emberi értheto szöveget felismer, azt textbe kírja és tanítható.
>nem baj ha lassú vagy eromugép kell hozzá.

A ket utobbi eleg valoszinu, de ha raszallnak a
temar a software-esek, akkor javulni fog ez is.
A scifi filmekben mar regota beszelgetnek a
computerrel, egy ilyen hazvezerles pl. tetszene nekem.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu