[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 01:42:06 CET

Közben keresgéltem a neten, és találtam egy oldalt, ahol lehet kábelt
kapni, meg programot is. Le is töltöttem a demo verziót, ami teljes, csak
időkorlátos. Sajna nem tudom kipróbálni.

Ez így már sokkal frankóbb, mert a gépben sokkal gyorsabban tudok adatokat
bevinni. Jó bonyi, sokmindent tud ez a kis szerkezet. Ha másért nem, hát
agytornaként megtanulom használni bizisten. :-) A végén még meg fog
tetszeni. Hátha tud olyat, amiért érdemes a mobil mellett használni. A
tatyóban elfér végülis. Az elem se olyan drága, remélem, nem zabálja le
hamar.

Keresgéltem:
http://www.renata.com/pdf/3vlithium/DBCR2032.05.pdf
Ez volna a CR2032 adatlapja. Innen az eredeti kérdésre is van válasz.

A ketyerére meg az van írva, hogy 0,2W 9V. Vagyis az áram 22mA. Remélni
tudom már csak, hogy ez háttérvilágítással együtt értendő, különben igen
hamar lezabálja a 3 elemet. Olyan az elemek fészke, hogy nem könnyű
megmérni az áramot. Na mindegy, egy garnitúrát kipróbálok.