[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Dec. 21., H, 12:22:39 CET

>Ez az újabb keletû változat. A régi gépeken valami huszonpólusú lehetett.
>Volt is a manager kalkulátorhoz való kábelhez egy ilyen átalakító.

A 25 polusu meg cifrabb:
Pin     Name    ITU-T   Dir     Description
1       GND     101             Shield Ground
2       TXD     103             Transmit Data
3       RXD     104             Receive Data
4       RTS     105             Request to Send
5       CTS     106             Clear to Send
6       DSR     107             Data Set Ready
7       GND     102             System Ground
8       CD      109             Carrier Detect
9       -               -       RESERVED
10      -               -       RESERVED
11      STF     126             Select Transmit Channel
12      S.CD    ?               Secondary Carrier Detect
13      S.CTS   ?               Secondary Clear to Send
14      S.TXD   ?               Secondary Transmit Data
15      TCK     114             Transmission Signal Element Timing
16      S.RXD   ?               Secondary Receive Data
17      RCK     115             Receiver Signal Element Timing
18      LL      141             Local Loop Control
19      S.RTS   ?               Secondary Request to Send
20      DTR     108             Data Terminal Ready
21      RL      140             Remote Loop Control
22      RI      125             Ring Indicator
23      DSR     111             Data Signal Rate Selector
24      XCK     113             Transmit Signal Element Timing
25      TI      142             Test Indicator

>Fene tudja, az van a hátuljára nyomva, hogy 9V-on fogyaszt ennyit. Aztán
>lehet, hogy nem terheli mindet normál módon. Az elemcsere is úgy van
>kitalálva, hogy van egy 4 állású pöcök, aminek az egyik állása a normál, a
>többi meg csak 1-1 elem cseréjét teszi lehetõvé egyszerre. (Persze azt nem
>tudja megakadályozni, hogy ha az egyik pozícióból kiveszem az elemet,
>akkor átkapcsoljam egy másikba, és onnan is kivegyem. Most épp egy elem
>sincs benne, mert lezabálta újkorában simán azokat, amik benne voltak
>használaton kívül.

A fejlesztes soran varialtak az elemekkel, volt 1
elemes, ket elemes, harom elemes, elkepzelheto, hogy a bekotesukkel is.

>A régi sharpban erre volt egy külön, kisebb elem. Az még sosem merült le.
>Azért szerettem jobban, mert amellett, hogy megtanultam használni, abba be
>lehetett tölteni a géprõl az adatokat. (Na meg akkor még nem volt
>mobilom.) De most, hogy ebbe is valszleg be lehet, elkezdett érdekelni.

Artani nem fog. :)
Arra keszulj, hogy 9600-zal szoktak ezek menni,
nem tul gyors. Ha telelapatolod adattal, akkor a
pc szinkron eleg lassu, ez egy ido utan
idegesito, es inkabb nem csinalja meg az ember.
Es itt mar bukott is, mert az elveszett adat
aztan meg idegesitobb. Viszont eleg stabilak, nem
szoktak lefagyni, nem windows fut bennuk. :) Elem
meruleskor is szol idoben, van ido cserelni, es
csere kozben az adat nem veszik el.
Az adattal feltoltest nem ugy erdemes, hogy
orakig potyog az ember a calculatoron, nem is
ugy, hogy ugyanezt teszed a pc-n,
hanem  konvertalni kell a feltoltendot megfelelo
formaba, es azt atnyomni a szinkron progival.
Eleg egyszeru szovegfile-ba ment, az peldaul
turbo pascallal manipulalhato. Esetleg okosabb
szovegszerkesztovel egy jo kis makroval.

>Így azért jobban fest. Háttérvilágítást nem akarok használni, úgyis alig
>világít.

Vannak sokkal kevesebbet fogyaszto modellek is,
ha esetleg a rovid uzemido lenne problema.

>Hát szóval nem fogok vele boldogulni. Ez van.
>Hacsaknem veszem a fáradságot, és betû szerint
>átgépelem, aztán azzal majd már boldogul a mobimouse is, meg a gugli is.

Na az eleg munkas lenne. :)
Turelmes keresessel talan lehet talalni magyart,
kerdes, hogy foltette-e valaki. Casional nincs az 5 nyelv kozott.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu