[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 14:03:11 CET

gyapo wrote:

> A 25 polusu meg cifrabb:
> Pin     Name    ITU-T   Dir     Description
> 1       GND     101             Shield Ground

Látom, nem tudok kifogni rajtad. :-)

> A fejlesztes soran varialtak az elemekkel, volt 1
> elemes, ket elemes, harom elemes, elkepzelheto, hogy a bekotesukkel is.

Lehet, hogy szétszedem, megkukkolom. Ciki lenne, ha az ember kicseréli
mindegyik elemet, közben 1-2 tök jó.

> Artani nem fog. :)
> Arra keszulj, hogy 9600-zal szoktak ezek menni,
> nem tul gyors. Ha telelapatolod adattal, akkor a
> pc szinkron eleg lassu, ez egy ido utan
> idegesito, es inkabb nem csinalja meg az ember.

Ilyesmiben én nagyon türelmes vagyok.

> Es itt mar bukott is, mert az elveszett adat
> aztan meg idegesitobb. Viszont eleg stabilak, nem
> szoktak lefagyni, nem windows fut bennuk. :) Elem
> meruleskor is szol idoben, van ido cserelni, es
> csere kozben az adat nem veszik el.

Nekem azért fontos a pc kapcsolat, mert azért csak elveszhet adat
egyrészt. (egyszer ismerosnél járt valaki, akinek volt ilyen menedzser
kalkulátora. Mobil megszólal, a kalkulátor meg kinyekkent, adatok
odavesztek. Nekem csak a pc billentyuzet fagy le, ha a mobil akkor szólal
meg, amikor jó közel van hozzá. Ezért erre figyelek.
A másik, hogy sokkal gyorsabb az adatbevitel számomra a billentyuzeten,
mint a kis gimbeket nyomkurászni egyujjas technikával. Hiába ugyanaz a
kiosztás, egy 1 éves csecsemo keze lenne alkalmas rá, hogy rendesen írjon
vele.

> Az adattal feltoltest nem ugy erdemes, hogy
> orakig potyog az ember a calculatoron, nem is
> ugy, hogy ugyanezt teszed a pc-n,
> hanem  konvertalni kell a feltoltendot megfelelo
> formaba, es azt atnyomni a szinkron progival.

Honnan? Nekem zömmel a mobilnak a progijában vannak a feltöltendok. Nokia
pc-suite. Onnan is lehet konvertálni?

> Na az eleg munkas lenne. :)
> Turelmes keresessel talan lehet talalni magyart,

Majd itthon a lomok között keresgélek türelmesen. :-) Van rá esély, hogy
amikor kaptam, volt hozzá, csak nem érdekelt, mert úgy gondoltam, hogy nem
tud pc-vel kommunikálni.