[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Dec. 21., H, 17:00:26 CET

>Látom, nem tudok kifogni rajtad. :-)

Illetve a HWbookon. Abban minden csatlakozo benne van.

>Lehet, hogy szétszedem, megkukkolom. Ciki lenne,
>ha az ember kicseréli mindegyik elemet, közben 1-2 tök jó.

A manual is irhat rola, at kell olvasni.

>Ilyesmiben én nagyon türelmes vagyok.

Az jo. Rengeteg ember esik abba a hibaba, hogy
nem ment pl. a pc-rol. Mert nem tudja hogy kell,
vagy turelmetlen, esetleg nincs anyagi hattere
hozza. Az eredmeny adatvesztes lehet.

>A másik, hogy sokkal gyorsabb az adatbevitel
>számomra a billentyuzeten, mint a kis gimbeket
>nyomkurászni egyujjas technikával. Hiába ugyanaz
>a kiosztás, egy 1 éves csecsemo keze lenne
>alkalmas rá, hogy rendesen írjon vele.

Inkabb ketujjas, ket huvelykujj. A pc
billentyuzete persze gyorsabb, de azert nem rossz a Casioe se.

>Honnan? Nekem zömmel a mobilnak a progijában
>vannak a feltöltendok. Nokia pc-suite. Onnan is lehet konvertálni?

Mindent lehet, csak kerdes, hogy mennyibe kerul.
Nem ismerem a Nokiat, meg a suite-ot se. De
altalaban szoktak tudni a csv formatumot (Comma
Separated Value), ami mar jol feldolgozhato
szovegfile. Mivel a Casio adatformatuma kotott,
valamennyi alakitas mindenkeppen kell, pl. egy
bejegyzes hossza nem lehet tobb, mint 256 byte,
egy telefonbejegyzes mezoinek szama nem lehet
tobb mint 16 vagy ilyesmi, esetleg vesszoket meg
idezojeleket kell belerakni az ures mezok
helyere. Nekem ugyeskedni kellett tipusvaltasnal
is, mert az ujabb calculatornak olyan rekordjai
is voltak, ami a reginek nem. A casifw ezt
valahogy nem tudta megoldani, nekem kellett kezzel javitani a mentett file-on.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu