[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 17:50:23 CET

gyapo wrote:

> Az jo. Rengeteg ember esik abba a hibaba, hogy
> nem ment pl. a pc-rol. Mert nem tudja hogy kell,
> vagy turelmetlen, esetleg nincs anyagi hattere
> hozza. Az eredmeny adatvesztes lehet.

Nekem vannak mentéseim, itt figyel a külső winyó, de lusta vagyok, nem
mondom, hogy jó sűrűn mentek. Persze mi lehet a fő vesztés? Sok-sok emil
:-), és kevés rajz. Hát igen, aki főleg lakatos (nem mint lákátos)...

> Inkabb ketujjas, ket huvelykujj. A pc
> billentyuzete persze gyorsabb, de azert nem rossz a Casioe se.

Hüvelykujj? Hm. Nagyon bele kell jönni, hogy ne két billentyűt
nyomkurásszak véletlenül. :-)

> Mindent lehet, csak kerdes, hogy mennyibe kerul.

Na igen. Annyira nem fontos. Csak mivel ezt a cumót kaptam valakitől, akit
akkor szerettem, hát nem baj, ha nem az enyészeté lesz. Közben láttam,
hogy használtan is van, 5000-be kerül, és leírás is van hozzá. :-)

> Nem ismerem a Nokiat, meg a suite-ot se. De
> altalaban szoktak tudni a csv formatumot (Comma

Megkerestem, ha nem is volt könnyű. (Csináltam a telefonról egy új teljes
névjegyzék-mentést, így időre (3 perce) keresve előjött, mit hoztam most
létre.)

Az összes letárolt adat 2 db mdb kiterjesztésű fájlban van. Ezeket
kinyitja kínkeservvel (figyelmeztetéssel) a microsoft acces nevű program,
amit még sose láttam, pedig tutira itt van a kezdetek óta. Szép
táblázatok. Valszleg könnyebb bennük keresni, mint bármiben. Még nem
tudom, hogy lehet ezekből exportálni bármit.

> szovegfile. Mivel a Casio adatformatuma kotott,
> valamennyi alakitas mindenkeppen kell, pl. egy

Persze, meg gondolom az egész adattömeg is jó marha nagy, szóval
szelektálni is kell. Majd meglátom, mire megyek, ha már lesz pl kábel.

Ja, a dugó. Aszondod, jack. Nos, kerestem, milyenek vannak itt. A
legkisebb asszem 2,8-as, az marha nagy neki. Nem gondoltam, hogy ennél is
kisebb létezik.