[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Dec. 22., K, 00:24:22 CET

>Hüvelykujj? Hm. Nagyon bele kell jönni, hogy ne
>két billentyût nyomkurásszak véletlenül. :-)

Probald ki, nekem bevalt.

>Na igen. Annyira nem fontos. Csak mivel ezt a
>cumót kaptam valakitõl, akit akkor szerettem,
>hát nem baj, ha nem az enyészeté lesz. Közben
>láttam, hogy használtan is van, 5000-be kerül, és leírás is van hozzá. :-)

Szeretem a regi cuccokat, igen, mentsd meg.
5000 nagyon sok, atlag 1000 korul vettem ilyeneket.

>Az összes letárolt adat 2 db mdb kiterjesztésû
>fájlban van. Ezeket kinyitja kínkeservvel
>(figyelmeztetéssel) a microsoft acces nevû
>program, amit még sose láttam, pedig tutira itt
>van a kezdetek óta. Szép táblázatok. Valszleg
>könnyebb bennük keresni, mint bármiben. Még nem
>tudom, hogy lehet ezekbõl exportálni bármit.

M$ cuccokhoz nem tudok hozzaszolni, accesshez
plane. De most mar szinte minden erettsegizonek a
fejebe nyomjak az ecdl-t, abban meg benne van, biztos talalsz valakit.

>Persze, meg gondolom az egész adattömeg is jó
>marha nagy, szóval szelektálni is kell. Majd
>meglátom, mire megyek, ha már lesz pl kábel.

A 256 kB nagyon sok, en 64 kB-ost hasznaltam
evekig, az is rengetegnek tunt. Persze ha a Jokai
osszest szeretned, ahhoz kicsi.
Meg foleg azt hianyoltam, hogy nem lehet egyben
egy nagy file-t ratolteni, teljesen mas a koncepcio.

>Ja, a dugó. Aszondod, jack. Nos, kerestem,
>milyenek vannak itt. A legkisebb asszem 2,8-as,
>az marha nagy neki. Nem gondoltam, hogy ennél is kisebb létezik.

Ez pedig 2.5-es. Vagy beleforrasztasz 3 vekony
vezeteket, es akkor akarmilyen aljzatot tehetsz
ra. De ez a hordozhatosagot erosen csokkenti.
Regen volt olyan karora, ami a kepernyorol
olvasta le az adatokat. Feher csikok villogtak,
az oraban meg volt egy (vagy tobb) szenzor, adott
tavolsagra tartva a kepernyotol be tudta olvasni
az infot. Mondjuk ez viszont csak egyiranyu volt.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu