[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 22., K, 07:05:21 CET

> Probald ki, nekem bevalt.

Jé, tényleg! Ugyan picik a billencsek, de nem szorosan egymás mellett
vannak, elég biztonsággal lehet nyomkurászni hüvelykujjal is.

> M$ cuccokhoz nem tudok hozzaszolni, accesshez
> plane. De most mar szinte minden erettsegizonek a
> fejebe nyomjak az ecdl-t, abban meg benne van, biztos talalsz valakit.

Hát azt meg azt se tudom, eszik-e vagy isszák. Tényleg, mi ez az ecdl?
Rákeresve, tanfolyás.

> A 256 kB nagyon sok, en 64 kB-ost hasznaltam

Végülis jól gondolom, hogy az 256ezer betu elvileg? (Max némi ezmegaz kell
hozzá, akkor is mondjuk 200ezer. Ha egy név 20 karakter, meg van 50
karakternyi plusz adat hozzá, akkor befér belole 2800, annyi biztos nem
kell.

> Ez pedig 2.5-es. Vagy beleforrasztasz 3 vekony

Á, nem gányolok. Tolómérovel tényleg 2,8-as. Nem mértem meg a régi
fejhallgatóét, az lehet, hogy nagyobb. Eddig azt gondoltam, hogy csak a
nagy és a kicsi van, és passz.

Van egy cég (inkább egy fazon), aki programot is csinál, meg kábelt is
árul ehhez a cumóhoz bo 8ezerért :-) Ezek szerint az inkább felejtos?