[Epitesz-barkacs] (magánban) Re: Klimak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 21., H, 13:18:49 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.21. 11:32:54 +1h-kor írta:

> Sérülés? Elment a szaft? Nem újonnan vetted? Nekem úgy tünt végig. Akkor
> bocs.

újonan vettem, csak a szaft útvonalába be lett kötve a vizes cserélő,

mindössze az lett a bajom, hogy egy egyensúlyvesztéskor sikerült
úgy belekapaszkodni, és a 10-es rézcsővel együtt kiszakadt
a ketyere, és a rézcsöves hollanderes rész meg elesztette a szaftot

ha meg már így történt, akkor a vizes hőcserélőt is finomítanom
kell, mert a vizes rész 35celsius fölé nem engedte melegedni,
mert a beltéri elektronikája innen kapcsolt be, tehát emiatt
került be a listára régebben, hogy hogyan tudok hőfokot nyomást mérni,
hogy a beltéri elektronikát kikapcsolva a vízre tudja 55-65celsiusig
tudja átadni az energiát úgy,hogy a beltéri levegőfújásba ne
kapcsolja be önmagát.

> Ha meg sérülés, nem tudom, milyen, de nem érdemes vele foglalkozni. A bele
> legyen egyben, a többit rondán is meg lehet oldani, nem érdemes semmiből
> nagyon újat csinálni.

az esztétikára kevesebbet is adnék, csak működjön