[Epitesz-barkacs] (magánban) Re: Klimak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 14:07:21 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> újonan vettem, csak a szaft útvonalába be lett kötve a vizes cserélő,
> mindössze az lett a bajom, hogy egy egyensúlyvesztéskor sikerült
> úgy belekapaszkodni, és a 10-es rézcsővel együtt kiszakadt
> a ketyere, és a rézcsöves hollanderes rész meg elesztette a szaftot

Ajajajaaaj, és ekkor sérült meg az egész cucc is? Mi újság az olajjal? Az
is részben elszállt gondolom.

> ha meg már így történt, akkor a vizes hőcserélőt is finomítanom
> kell, mert a vizes rész 35celsius fölé nem engedte melegedni,
> mert a beltéri elektronikája innen kapcsolt be, tehát emiatt
> került be a listára régebben, hogy hogyan tudok hőfokot nyomást mérni,
> hogy a beltéri elektronikát kikapcsolva a vízre tudja 55-65celsiusig
> tudja átadni az energiát úgy,hogy a beltéri levegőfújásba ne
> kapcsolja be önmagát.

Ezt kár erőltetni, valszleg jól elromlik a hatásfoka, ha fel akarod
turbózni a hőmérsékletet.
Amúgy is azt kéne tenni, hogy a vizes hőcserélő forró oldalán megy be a
szaft, az még tud jó forró lenni, és mire a beltérihez ér, már nem elég
hideg.
Amúgy a beltéri ventillátorát nem ügy leállítani. Bár lehet, hogy azt is
érzékeli valami, ki kell próbálni.

Még nincs vége a télnek! Még nem késő beüzemelni! A fűtésre szánt villany
felénél is többet takarítanál meg.