[Epitesz-barkacs] Es az orromat is tiszticcsa

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 21:53:18 CET

Szervusz Vajk!

> a zarbetet ugye 70mm hosszu. sargarez. a kulcs is sargarez.
>
> az eloszobaban helybol harmatpont kozeli a homerseklet, mert huvosebb joval
> mint a lakas, viszont kb ugyanaz az absz. paratartalom uralkodik benne.

Enyémnek gyönyörű szakálla volt jégből. Az ablakok alján lecsapódó víz
is megfagy itt ha kint -10 alatt van. Akartam is írni, de nem is ez az
érdekes. A zár befagyott, nem lehetett forgatni a benne hagyott
kulcsot. Hőlégfúvóval melegítve megy, de azért gáz lenne, ha
távollétünkben történne ilyen. Be fogok fújni ilyen zároldó sprét,
hátha megelőzi, de nem bízok benne: pára úgyis bejut, aztán megfagy ha
úgy gondolja.

szia: Balázs