[Epitesz-barkacs] Es az orromat is tiszticcsa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 22:18:49 CET

Balázs Bámer wrote:

> Enyémnek gyönyörű szakálla volt jégből. Az ablakok alján lecsapódó víz
> is megfagy itt ha kint -10 alatt van. Akartam is írni, de nem is ez az
> érdekes. A zár befagyott, nem lehetett forgatni a benne hagyott
> kulcsot. Hőlégfúvóval melegítve megy, de azért gáz lenne, ha
> távollétünkben történne ilyen. Be fogok fújni ilyen zároldó sprét,
> hátha megelőzi, de nem bízok benne: pára úgyis bejut, aztán megfagy ha
> úgy gondolja.

Valamivel bentről le kéne zárni levegőileg! Ha a külső levegő érvényesül
úgy, hogy a zár maga picit is melegebb, mint a külső hőfok, akkor nem fog
lejegesedni.

Másik lehetőség: a zár környékét hőszigeteled. :-) Lehet, hogy egy
vékonyabb polifoam vagy ilyesmi réteg átmeneti felragasztása is már sokat
számít, meg a kilincsre is valami ilyesmi.