[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Dec. 22., K, 09:21:52 CET

>Jé, tényleg! Ugyan picik a billencsek, de nem
>szorosan egymás mellett vannak, elég
>biztonsággal lehet nyomkurászni hüvelykujjal is.

Igy van, ezeket ugy talaltak ki, hogy lehessen
nyomkodni. Kicsit megnyomod a szomszedokat is, de
azok meg nem erintkeznek ilyenkor. szeretem
bekapcsolni a billentyuhangot is, mert akkor
rogton meghallom, ha kimarad egy lenyomott, vagy bejon egy nem kivant is.

>Hát azt meg azt se tudom, eszik-e vagy isszák. Tényleg, mi ez az ecdl?
>Rákeresve, tanfolyás.

Szamitogephasznaloi vizsga, egy alapszintu
ismeretet jelent szovegszerkeszto,
tablazatkezelo, adatbaziskezelo programokkal, persze minden m$.

>Végülis jól gondolom, hogy az 256ezer betu
>elvileg? (Max némi ezmegaz kell hozzá, akkor is
>mondjuk 200ezer. Ha egy név 20 karakter, meg van
>50 karakternyi plusz adat hozzá, akkor befér
>belole 2800, annyi biztos nem kell.

Ilyesmi, nem tudom pontosan, a manualban meg
szoktak adni, hogy milyen bejegyzesekbol mennyi fer bele.

>Van egy cég (inkább egy fazon), aki programot is
>csinál, meg kábelt is árul ehhez a cumóhoz bo
>8ezerért :-) Ezek szerint az inkább felejtos?

Ket ellentetes hatas mozgatja a piacot. Ezek a
keszulekek eltuntek, uj nincs, csak a
hasznaltakat lehet kapni. Sok ember ugy gondolja,
hogy olcson odaadja, nala csak a port fogja. Ez
lefele viszi az arat. Paran meg ugy gondoljak,
hogy aki ilyet keres, az tobbet is hajlando
fizetni erte, es folfele nyomjak az arat.
Szerintem 1000-nel tobbet nem szabad adni egy
calculatorert, kabel is csak parszaz. De ha
szerencsed van, talalsz a kettot egyutt is,
persze ez lehet akar sok ido is. Programert meg
nem muszaj penzt adni, bekuldtem a linket, azt le
kell tolteni es mukodik. Az SF-4980Z pont nincs
benne, de ettol meg jo, csak egy masik olyat kell
valasztani, aminek azonos az adatszerkezete.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu