[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 22., K, 09:37:40 CET

gyapo wrote:

> Szamitogephasznaloi vizsga, egy alapszintu
> ismeretet jelent szovegszerkeszto,
> tablazatkezelo, adatbaziskezelo programokkal, persze minden m$.

Igen már látom, nem érdekes. Ebből az ms progiból valszleg én is ki tudom
szedni az adatokat.

> Ilyesmi, nem tudom pontosan, a manualban meg
> szoktak adni, hogy milyen bejegyzesekbol mennyi fer bele.

Mindegy, úgy látom, hogy ha neked megfelelt a 64k, akkor nekem is tutira
meg fog felelni a 256k.

> Ket ellentetes hatas mozgatja a piacot. Ezek a
> Szerintem 1000-nel tobbet nem szabad adni egy
> calculatorert, kabel is csak parszaz. De ha

Magát a kalkulátort nem akarom megvenni, a kábelt meg talán-talán meg
tudom csinálni a rar alapján, amit belinkeltél. (Max kérdeznem kell, mert
nem ismertem fel, hogy melyik lehet az órajel, és melyik az adat... de még
messze vagyok a témától. Először meg kéne találnom a felhasználói
kézikönyvet.)

> persze ez lehet akar sok ido is. Programert meg
> nem muszaj penzt adni, bekuldtem a linket, azt le
> kell tolteni es mukodik. Az SF-4980Z pont nincs
> benne, de ettol meg jo, csak egy masik olyat kell
> valasztani, aminek azonos az adatszerkezete.

Ezt viszont már elvesztettem (letörölhettem véletlenül). Belinkelnéd
mégegyszer?
Az a progi, amit én találtam, az fizetős, és nem olcsó. Annyira meg nem
vagyok retro, hogy többezer Ft-ot fizessek érte. (Bár, ha az otp
rámszakadna... :-) A fő kiadás úgyis az idő lesz, ha a munkaidőt pénzzé
konvertálom.)