[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Dec. 22., K, 11:38:10 CET

>Mindegy, úgy látom, hogy ha neked megfelelt a
>64k, akkor nekem is tutira meg fog felelni a 256k.

Ha jol emlekszem 20-30 % kozott volt a
memoriafoglalas, parszaz telefonszam, 5-6
reminder, folyamatosan szaporodo scheduler, de
ezeket idonkent toroltem, 30-40 memo. Osszes
bankszamlaszam, azonositok, jelszavak,
igazolvanyszamok, szerzodesszamok stb. Szoval ilyesmire boven eleg a 64 kB is.

http://rapidshare.com/files/323802005/cw19e.rar

>Az a progi, amit én találtam, az fizetõs, és nem
>olcsó. Annyira meg nem vagyok retro, hogy
>többezer Ft-ot fizessek érte. (Bár, ha az otp
>rámszakadna... :-) A fõ kiadás úgyis az idõ
>lesz, ha a munkaidõt pénzzé konvertálom.)

Koncentralj az erenyeire, hosszu uzemido (1 ev),
mindig legyen nalad, feljegyzesek, idopontok,
szuletes/nevnapok, koltsegnaplo. Ezekre jo.
Minden masnal korul kell szaglaszni, mert valami
nem lesz olyan jo, mint massal. Pl. olvasni, nagy
mennyisegu adatot hordozni, arjegyzeket ugyfelhez
vinni, szamolotablat vinni stb. Ezekre telefon/pda/notebook sokkal jobb lehet.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu