[Epitesz-barkacs] Es az orromat is tiszticcsa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 22., K, 11:01:45 CET

egyszer egy osztalytarsam nekiallt ilyet csinalni. nem talalt eleg aproszemu jodot a szertarban, nekiallt egy porcelan mozsarban megtorni a nagyszemut.. aztan hamar ott volt a cucc a mozsarban, hozzatette az aluport is, es a torovel gondolta jol osszedolgozza. frankon beindult, kb fekete lett a keze a jodtol. :-)

vajk