[Epitesz-barkacs] Es az orromat is tiszticcsa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 22., K, 19:46:15 CET

Nna kipróbáltam az üvegnyomkodós módit.

Ez egy kisebb termoüveg, csak valami 90x90 centi lehet.
Elé álltam úgy másfél méterre, és egy nyéllel elkezdtem nyomkurászni a
közepét. Nagyon-nagyon erőteljesen reagált, pedig ez 4mm-es üveg.

Picit eltért a két kép, amit láttam, de ezt betudhatónak a mai gyors
felmelegedésnek.

Szóval, ha ez az üvegpár tömített, akkor én mikulás vagyok. Pedig emléxem,
hogy nagyon tisztességesen megcsináltnak látszott, most a nyáron
csináltattam.

A köv. beszámoló a gázzal feltöltésről fog szólni. Kiszerelés nélkül. Most
aztán elkelne egy kanyarfúró.