[Epitesz-barkacs] inkubátor kellene? Re: Fw: hűtőgép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 24., Cs, 07:56:42 CET

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.12.24. 07:26:36 +1h-kor írta:

> Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.12.23. 20:14:10 +1h-kor
>
> ha N klímaosztályú, akkor külső hőmérséklet legalább +16celsiusfok legyen
>
> 2 alternatívát látok:
> -----------
> egy hungarocellel bélelt dobozba teszem a hűtőszekrényt, és ezt
> a hungarocellel bélelt dobozba építek egy fűtőtestet, ami pl. +1 celsiusnál
> felfűti +16celsiusra azaz deltaT=15, hogy
> ebben a +16celsiusos hörnyezetben a fagyasztórész -18 -ra
> azaz deltaT=34 -re tudjon hűteni
------------

elektronikai ketyerék világában valaki feltett egy kérdést
és kapott egy akár logikusnak tekinthető választ:

> Inkább más probléma lenne. Hidegben inkább az a veszélyes - minden
> elektronikai cuccnál, ami szobahőmérsékleten való működésre lett tervezve -
> hogy a pára lecsapódik az alkatrészeken és ettől tönkre megy.
> Ha sikerül ezt kiküszöbölni, akkor nagy valószínűséggel működni fog.

akkor a számítógépet (vagy bármilyen elektronikával vezérelt
szerkezetet) egy hungarocell dobozba kell telepítenem,
hogy -20 vagy nulla celsius esetén előfűtsem a hőszigetelt
dobozban +15celsiusra.????

de ha inkubátort készítek ehhez az elektronikához, a két
kézbedugó nyílást hogyan szokták (kihúzott kezek esetén)
légmentesen lezárni? (pl egy vírusfertőzéskizáró szkafandernél)?

nyáron meg 40 fokos melegben a hungarocelles dobozban hűtenem kellene
+20celsiusra, hogy maximális élettartamra alkalmas legyen????

de pl. mínus 20celsiusban egy 40millás autó fedélzeti számítógépe
nem engedi beszállni a tulajdonost, mert nem kapcsolható be
a fedélzeti számítógép?