[Epitesz-barkacs] inkubátor kellene? Re: Fw: hűtőgép

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Dec. 24., Cs, 19:49:23 CET

----- Original Message -----
From: "Mágus Bérprogram Demo " <magus.demo at dpg.hu>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja "
<epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Thursday, December 24, 2009 7:56 AM
Subject: [Epitesz-barkacs] inkubátor kellene? Re: Fw: hűtőgép
[...]
> egy hungarocellel bélelt dobozba teszem a hűtőszekrényt, és ezt
> a hungarocellel bélelt dobozba építek egy fűtőtestet, ami pl. +1
> celsiusnál
> felfűti +16celsiusra azaz deltaT=15, hogy
> ebben a +16celsiusos hörnyezetben a fagyasztórész -18 -ra
> azaz deltaT=34 -re tudjon hűteni

MOST ÉPPEN EZT TAPASZTALOM, VAGYIS A NORMÁL TÉRBEN 0+ A HŐMÉRSÉKLET,
DE A FAGYASZTÓRÉSZ SEM HIDEGEBB ENNÉL

[...]
de ha inkubátort készítek ehhez az elektronikához, a két
kézbedugó nyílást hogyan szokták (kihúzott kezek esetén)
légmentesen lezárni? (pl egy vírusfertőzéskizáró szkafandernél)?

NEM ÉRTEM A KÉRDÉST. AZ INKUBÁTOR RÉSZE A BENYÚLÓ KÉZ SZIGETELÉSE, HA
NAGYON AKAROD, AZT A KIS KEREK NYÍLÁST PERSZE KÍVÜLRŐL EGY FEDÉLLEL
ELFEDHETED.  DE NÉMELYIKEN MÁR EZ IS TARTOZÉK.

[...]
de pl. mínus 20celsiusban egy 40millás autó fedélzeti számítógépe
nem engedi beszállni a tulajdonost, mert nem kapcsolható be
a fedélzeti számítógép?

PLÁNE, HA WINDOWS OPERÁCIÓS RENDSZERREL SZÁLLÍTOTTÁK:)

AMÚGY ILYEN AUTÓT MEG NE TARCSON CSILLAGGARÁZSBAN A TULAJ!

ÜDV
PI