[Epitesz-barkacs] fagyasztóláda :-( Re: inkubátor kellene? Re: Fw: hűtőgép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 24., Cs, 21:44:38 CET

nahát, egyre meredekebb a dolog
8éves (lehel zanussi 400literes fekvő r600a szafttal)
fagyasztóláda +6celsius külső hőmérsékleten csak -8 celsiusra
fagyaszt, a zöld led ég, a piros led nem világít (legalábbis
nincs "vészhelyzet", de a -8 sokkal melegebb a -18-nál :-( )

betettem egy alkoholos hőmérőt és fél órára hagytam bent a
fagyasztótérben

valahogy most kattant be, hogy a 8 éves láda már az elektrolux
idejében "született", csak nem találok rajta részletes adattáblát
csak azt a büszke dumát, hogy freonmentes és R600a van benne

tényleg: mennyire rövidül a kaja eltarthatósága, ha a -18ról
felmelegszik -8ra mondjuk 2-3 hónapra (a fűtetlen melléképületben
+16 celsius alatti külső hőmérséklet), majd tavasszal
visszahül -18ra????

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.12.24. 19:49:23 +1h-kor