[Epitesz-barkacs] modern hutogep elektronika?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 26., Szo, 14:28:58 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.26. 08:46:15 +1h-kor írta:

> Szét kéne szedni, és keresni benne egy nagyobb darab, 150-220nF körüli
> kondit, aminek köze van a hálózathoz. Ez szállt el jó eséllyel.

amit találtam a hálózati résznél:

1) a hálózat felőli oldalon egy lapos, kék, köralakú
MYG felirattal a nulla és a fázis között
http://www.metaloxidevaristor.cn/UserFiles/Image/20001453483.jpg

( legutolsó használatkor véletlenül nem a mérőt sikerült kihúznom
a fali konnektorból, hanem a mérőben levő "alkonnektorból" a terhelés
villásdugóját, de maga a mérőketyere a fali konnektorban maradt )

a leírásokban erre vonatkozó figyelmeztetést sehol nem találtam,
de ilyen esetben szokott benne maradni az utolsó mért érték, és
csak akkor nullázódik, resetel, ha az LCD-s nyákra menő
drótot kihúzom az elemet tartó nyákból
********
2)találtam egy téglalaphoz hasonló, de "nem éles szélű"
barna kerámiakondenzátornak vélem
http://image1.nowec.com/2008/10/7/ww550793500/1/5-1409-5764299.jpg
0.68uF/400V(684J) Capacitor

amit mérni tudtam (gyér eszközparkkal)
hogy a kondi 2 lába között pontosan akkorát mértem, mint
a konnektorban

a kondi előtt egy terhelhető ellenállást (legalább 1Wattos)
láttam, a kondi után egy érdekes diódahidat:

2db 1N4007 és 1db zener (pici, üveg) (a nyákon ZD és zener-es jel)
és 1db sima (üveg)dióda