[Epitesz-barkacs] Allofutes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 27., V, 20:53:33 CET

en ugy csinalnam, hogy fem, keramia, es ne erhessen hozza semmi.

vannak az elektromos  ventillatoros csarnokfuto cuccok. ami olyan mint a gazos, csak elektromos. abban szerintem nincs sok egheto alkatresz.

a futoszalat meg ugy meretezni, hogy ha megall a venti, akkor maga a szal olvadjon el es kesz.

szerintem amugy ugy gyullad ki, hogy elszakad a szal, es osszeer rovidebb mukodo szakasszal mint eredetileg. igy kisebb lesz az ellenallas, nagyobb az aram, a hokioldo kornyeken levo szakasz meg lehet hogy pont nem is uzemel.

vajk