[Epitesz-barkacs] Allofutes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 27., V, 21:36:19 CET

vajk fekete wrote:
> en ugy csinalnam, hogy fem, keramia, es ne erhessen hozza semmi.

:) pont most írtam le, hogy ezeket tartalmazhatja a következő ilyen célú
szerkezet.

> szerintem amugy ugy gyullad ki, hogy elszakad a szal, es osszeer
> rovidebb mukodo
> szakasszal mint eredetileg. igy kisebb lesz az ellenallas, nagyobb az
> aram, a hokioldo
> kornyeken levo szakasz meg lehet hogy pont nem is uzemel.

Végülis lehetséges, de a hőkioldó mintha áramot érzékelt volna valahogy,
vagy nem tudom, de valami melegedő fém volt ott, ami elhajlik, és átpattan
egy olyan állapotba, mivel megszakítja az áramot, és talán úgy is marad.
Majd a másikat is szétszedem, és megnézem, hasonló lehet.