[Epitesz-barkacs] siemens huto javithatosaga?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 27., V, 23:12:50 CET

érdekes dolgot olvastam:
belső világítás javítása csak bontással....
-----------------
http://forum.index.hu/Article/showArticle?go=93501338&t=9126378

A "márkás" dolgokkal is ugyanúgy befürödhetsz, ld. hozzászólások. Én pl
tavasszal egy Siemens-et cseréltem le Aristonra. 2002-ban vettem a Siemens-et
120E ft-ért, 3 év múlva tönkrement benne a belső világítás. (csak úgy), és nem
lett volna javítható csak bontással. Hát ennyit a nagy Siemens-ről pl...

A megszakító mechanizmus ment tönkre, és állandóan égett az izzó, akkor is ha
be volt csukva az ajtó. És az a kis ravasz fűtötte a hűtő tartalmát, az is
időbe telt, mire rájöttem, miért nem hűt rendesen a gép. Aztán hívtam 2
szerelőt is, egyik sem tudta megcsinálni a hűtőtérből. Bontani kellett volna
kívülről, mindegyik ezt mondta. Utána még kb. két évig használtam világítás
nélkül, ezt hadd ne részletezzem...