[Epitesz-barkacs] inkubátor kellene? Re: Fw: hűtÅ?gép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 28., H, 02:41:26 CET

Kormos Imre wrote:
> Ez "bedobozolva"  tizen párezer Ft, nem hiszem hogy érdemes barkácsolni.
> A kocsiban oda kell bekötni, ahol el tud indulno a gravitacios keringés
> és a
> termosztáton belül van.

Látom a másik emiledbõl, hogy tényleg profi megoldások vannak. De az is
látszik, hogy a beépítést is profikra kell bízni. Nem tudom, hogy én egy
fagydugót meg merjek-e bontani. Asszem felhívom a pdf-ben levõ
telefonszámot.

Azt is látom, hogy különválasztották a feladatokat, ezek egymástól eléggé
függetlenek. Tehát nem azért akarják az aksit tölteni, mert járatni
kellene az utastérfûtés ventillátorát, hanem csak azért, hogy töltve
legyen. Belátom, nem is volt jó elgondolás, mert az részben vagy egészben
külsõ levegõt használ, aminek a felfûtéséhez sokkal nagyobb teljesítmény
kell.
Na meg azt már ezerszer tapasztaltam, hogy hiába meleg a motor, a hõ nem
jön be az utastérbe, csak ha a hûtõvíz áramoltatva van.

Szóval mese nincs, külön motorfûtés és utastérfûtés kell. Na majd még
átgondolom, mi legyen.

hjozsi