[Epitesz-barkacs] Allofutes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 28., H, 02:12:30 CET

vajk fekete wrote:
> a gyari allofutesek mit futenek?
>
> ha jol tudom, a tobbsge a vizet! es elektromos pumpaval keringteti a
> hutot a kocsiban,
> meg felulbiralja az utaster futoventillatort. szoval egy villanybojler,
> plusz par
> kanoc, hogy menjen az utasterfutes?

Valami ilyesmi kellene, de a gyáriak, ha vannak, nem tudom. Valami svéd
autót kéne ismerni hozzá. :-)
Azért ez lenne a jó, és nem csak az utastér fűtése, mert ezzel maga a
motor indulhatna melegen, ami miatt eleve kisebb lenne a fogyasztása is,
valamint elindulás után maga is tovább adhatná a meleget. A csak
utastérfűtés, ami eddig volt, nagy hidegben az első pár km-ig vacakabb,
mert nagyon lemegy a hőmérséklet hamar.