[Epitesz-barkacs] Allofutes

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 28., H, 08:51:30 CET

Az igazi állófűtésben valami kémiai anyag van, ami letárolja a meleget
(azt hiszem, zselés). Amíg mész az autóval, addig 'feltöltődik'
(átalakul), aztán a távkapcsolóval tudod éleszteni. Gondolom olyasmi
lehet, mint az a kis reumásoknak való pattintós párnácska, vagy az
ameróka katonák kajamelegítője. De ez csak fél órát forró, sokáig nem
tudsz vele párologtatni.

Másik lehetőség a problémádra :) egy elektromos ablakemelő, ami
automatikusan felteker, amikor leveszed a gyújtást.

Gábor