[Epitesz-barkacs] Allofutes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 28., H, 07:06:24 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.28. 02:12:30 +1h-kor írta:

> Valami ilyesmi kellene, de a gyáriak, ha vannak, nem tudom. Valami svéd
> autót kéne ismerni hozzá. :-)

kb 4 évvel ezelőtt a neten láttam egy svéd (talán volvoba)
olyan gumicsöves betoldót (amit az IFA barkácsról írtam,
mert országhatártól függetlenül csináltak ilyet)

csak sajnos akkor az URL-t nem jegyeztem meg

ha egy IFA vezetőkaszniján az üveg alatt középen (ahol a vízbeöntés
van) látsz fehér villanyvezetéket felgöngylítve és a végén egy
fehér villásdugót (természetesen földeltet) ami így eléggé
"rendszeridegen", akkor azok megmutatják szívesen ezt a barkács-
ketyerét :-)