[Epitesz-barkacs] modern hutogep elektronika?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 28., H, 12:03:37 CET

a dolog azzal kell osszefuggesben legyen, hogy a modern huto nem fogyaszt sokat.

csak otletelek:
 - a regiben szar a szigeteles, igy jo sok hot kell kihozzon, fel fog melegedni a holeado rendesen, nem lesz gond a nyomassal
 - az ujnak tulmeretezett a holeadoja, kisebb homersekleten adja le a hot a jo hatasfok erdekeben. ezert 10 fok kulso homerseklet csokkenes aranyaiban nagyobb valtozas, mint a reginel
 - a kapillarison a nyomas/atfolyas a kicsi nyomasoknal tuti nem linearis. belecsuszunk az also tartomanyba, mert sokkal kisebb a kapillarisunk mint a regi brutal hutokben. azokban nagy volt, mert a szar szigeteles miatt nagyobb hutoteljesitmeny kellett, meg jo nagy motor volt bennuk kicsi bekapcs arannyal. a maiak bekapcs aranya szerintem magasabb, hogy kisebb motorral eleljenek.

vajk