[Epitesz-barkacs] Allofutes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 28., H, 23:22:19 CET

Pataki István wrote:

> Drágább és lassabban fűti át magát, de az olajradiátor a
> legmegbízhatóbb.

Kétségtelen, el is gondolkodtam rajta, csak marha nagy, és kell valami
ventillátor pluszban, ami előre juttatja a meleg levegőt. Mert hogy
hátulra, a csomagtérbe szoktam rakni a cuccost. (Ez egy kombi).

> Hiába van a ventilátorosnál a rács meg a távolság, ha
> a szó szerint izzó szálra rácsöpög, ráfolyik valami gyúlékony, (a
> ventilátor által kavart levegőből beleszáll elegendő mennyiségű éghető

Ha minden fémből van, akkor nincs, ami elolvadna. Ha a szigetelők
kerámiából vannak (ez általában is teljesül), akkor a fűtőszállal bármi
lehet, csak valami zárlat jöhet létre, amitől az akár szarrá is éghet, nem
tudna semmit meggyújtani. Ha meg azt is megteszem, amit elmulasztottam
eddig, hogy egy pont megfelelő kismegszakító van elé rakva, akkor a
túlterhelést okozó műszaki hibák hatására is már le fog oldani.

Majd referálok, hogy mit találtam végülis.