[Epitesz-barkacs] Allofutes

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Dec. 28., H, 22:53:44 CET

Sziasztok!

Drágább és lassabban fűti át magát, de az olajradiátor a
legmegbízhatóbb. Hiába van a ventilátorosnál a rács meg a távolság, ha
a szó szerint izzó szálra rácsöpög, ráfolyik valami gyúlékony, (a
ventilátor által kavart levegőből beleszáll elegendő mennyiségű éghető
anyag), az meg fog gyulladni és meggyújt maga körül mindent. Persze,
lehet mondani, hogy ne follyon rá, meg olyasmi ott úgysincs ...

Üdv
pi