[Epitesz-barkacs] Allofutes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 29., K, 11:31:50 CET

Balázs Bámer wrote:

> Azt hiszem, meg is van a megoldás: egy durung indukciós melegítőt be
> kell betonozni a parkolóhelybe, bentről kapcsolható, és ha elmentél
> otthonról, még le is kapcsol (-:

Hehe! Most vettem egy indukciós rezsót. 2kW-os, elég is lenne. Csak a
módit kell kitalálni, amivel bent tud melegíteni. Szóval nem kell olyan
durungnak lennie, ez a teljesítmény bőven elég.

Még az is megfordult a fejemben (persze nem komolyan), hogy a szerkezetet
berakom, rá egy hűtőbordafélét, ami össze van hozva egy vaslemezzel, mert
azt tudja melegíteni. A hűtőbordát meg fújja egy ventillátor. Itt semmi se
tud kigyulladni, mert az indukciós rezsó ugye csupa fém, illetve kerámia,
a hűtőborda meg a vas is fém, a ventillátor ugyan tartalmaz éghető
cuccokat, de ha sorba kötök vele egy kondenzátort, akkor megszorulás
esetén is kicsi áram fog csak folyni (ezt a módszert máshol már
alkalmazom).

Csak kár ezt a holmit erre használni. Nem is fogom.
Ha nem kapok valami kész és megfelelő holmit, a végén még csinálok egyet.
:-)