[Epitesz-barkacs] 120liter fagyallo?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 28., H, 23:45:01 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.28. 22:59:19 +1h-kor írta:

> Hát igen. Szerintem érdemes a folyadék mennyiségét csökkenteni, ennek ez
> az egyik, bár tényleg nem olcsó módja. Érdemes lehet valami bódét a kazán
> köré barkácsolni, és máris nincs annyira nagy fagyveszély. A csöveket
> ugyan lehet hőszigetelni, de ha megáll az áramlás, akkor bármiféle
> hőszigetelés fagyás szempontjából nullát ér. Viszont semmi akadálya a
> talajban vinni a vizet. :-)

hááááát ez az, én a talajba (ma már) nem süllyesztek semmit :-)

az a kemény szempont, hogy a kazán bő 80liter, kőzetgyapot hőszigetelés
tényleg jót tesz

viszont 1collos 32-es csőben 8deciliter/méter

> Érdekes módi lehet még, hogy semmi fagyálló, hanem a kültéri (azért
> bódéval körbevett) kazánt kőzetgyapottal totál hőszigetelni, tényleg a
> talajba levinni a csöveket, amik a ház felé mennek, és berakni egy

szóval a talajba nem viszek le semmit (a talajjal ne képezzen
semmit, ne legyen ezáltal "alkotórész")