[Epitesz-barkacs] 120liter fagyallo?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 28., H, 23:52:12 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hááááát ez az, én a talajba (ma már) nem süllyesztek semmit :-)

Mert akkor ásni kell? :) Nem biztos, hogy kell, illetve lehet, hogy
valaki, akinek van ehhez fizikai affinitása, fillérekért megcsinálja azt
az egy lapátszélességnyi árkot. Te meg belefekteted a dupla csövet (cső a
csőben), és vissza is temeted.

> szóval a talajba nem viszek le semmit (a talajjal ne képezzen
> semmit, ne legyen ezáltal "alkotórész")

Miféle alkotórész? Ami feljön a talajból, csővég, arra akár flexi csővel
is oda tudsz csatlakozni.