[Epitesz-barkacs] 120liter fagyallo?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 29., K, 12:20:41 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.29. 08:28:58 +1h-kor írta:

> És ha elszárad, akkor se vághatod ki?

a mi falunkban azt sem sitty-sutty :-( :

4. § A kiszáradt fát a tulajdonosa (kezelője, használója) köteles a fa
kiszáradását követő év június 30. napjáig kivágni. A kivágás időpontját !!! 30
nappal megelőzően a hatóságnak be kell jelenteni. !!!  A hatóság elrendelheti
a fa pótlását.

> Azért lásd be, hogy így elég szar élni. Ennyire nem kell, hogy átjárja a
> gondolataidat, a hétköznapjaidat a helyi önkormányzat. Én azt se tudom
> szinte, hogy léteznek. :-)

jó helyen laksz, mert a mi falunkban:

3. § Fakivágási engedély csak akkor adható ha:
(1) kertészeti szakvéleménnyel igazoltan a fa állapota miatt kivágása
szükséges. A kertészeti szakvélemény része - az L4 keretövezet kivételével - a
kertészmérnök által készített műszaki leírás és számítás, helyszínrajz, a
kivágandó fák értékelése (fafaj, méret, egészségi állapot), a kivágás oka és a
pótlás módja,
(2) a fa engedélyezett építési munka végzését akadályozza,
(3) statikai szakvéleménnyel igazoltan a fa, épület, kerítés vagy bármely más
építmény állagát veszélyezteti, illetve balesetet idézhet elő.
-----------
a helyi önkormi is "törvényalkotó", nem is szeretem, ha a gondolataimat
átjárja, de a "rendelet nem ismerése nem mentesít a következmények
alól". Sajnos a szegedi jogi karon (is) államvizsgáztam, ( nem szeretek
vele büszkélkedni, a doktor szót sem írtam le sehol :-) )

és sajnos a jogalkotó háttérben húzódó titkos gondolataira is
rezonálok emiatt :-(

> Nna ezt nem fogtam fel.

http://forgomorgo.blog.hu/2009/01/14/energiatanusitvany_szajbarago

ugyanaz a lakás is lehet többféle besorolású: Mese a lakásról, ami F-es, de
majdnem B-s.

ezt itt találod meg:

http://forgomorgo.blog.hu/2007/11/29/negyespont

most hosszú lenne beidézni, előtte érdemes elolvasni :-)
"Hát ennyi a tanmese a házról, ami egyszerre F és C kategóriás, de még a B-re
is kacsingat."

van ott egy k..va jó kép és az aláírása :-) :-)
Zéró tárolási és elosztási veszteség, de milyen primer
energia fogja melegíteni?
http://m.blog.hu/fo/forgomorgo/image/tanusitvanykepek/tarolasi_veszteseg.jpg

> Ilyen lehet egy földbe ásott védőcső, egy alagút... de az abban menő slag
> már csak nem!

de csak a slag "slagsága" miatt.

> Ez kb máshol is így van - papíron. A valóságban meg simán kivág bárki
> bárhol egy útban lévő vagy elszáradt, esetleg menthetetlenül fertőzött
> fát. A jegyző meg bekaphassa, nem hiszem, hogy foglalkozik vele bárki is.

örülök annak, hogy Te legalább egy jó településen élsz