[Epitesz-barkacs] 120liter fagyallo?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 29., K, 11:31:02 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.29. 08:22:16 +1h-kor írta:

> Nem kell állandóan keresni a konfliktust! Fölösleges. Ha jön a
az a baj, hogy nem én keresem :-(. Az önkormi vagy saját erejéből
hülye, vagy az őket hátulról mozgatók ( névtelen feljelentgető(k) )
viszik bele őket hülyeségbe (sajnos a törvényt nem ismerve vezet-
nek mozdonyt :-( ilyenkor - a hasonlatoddal élve - )
(pl. hoznak hibás, hülye helyi rendeletet, és amíg az alkotmánybíróság
nem semmisíti meg, törvényesnek látszik, mert a jegyző jogvégzett
- azzal együtt hogy neki kellene a törvény őrének lennie, és nem
visszaélőként basáskodni)

az, hogy a 2 faluban 68ezer ember hagyja, hogy a fejükre szarjanak,
az demokrácia, azt rájukhagyom, ha eltűrik, és én csak az én fejemre
hulló idegen szart kívánom letisztítani, mert az viszont az én
demokratikus jogom.

az egyéb, " x.y. ... előadó a jegyző nevében " ügyek meg sajnos
azt jelzik, hogy a jegyzők a saját szakmájukhoz nem értőket keresnek
maguk mellé, és ezek "feljutnak néha" a jegyzőhöz is, akik "mundér
becsülete" címen szerecsenmosdatást végeznek, és ekkor van,
hogy a fejemre hullott idegen szart a megmosdatottra visszakenem,
amiből a jegyzőnek is jut ezen keresztül. De hát törvényességről
ugatnak, akkor legyen törvényesség. Az én egyik X.Y. ügyintézőmet
lecserélték az én ügyemben, de a környékemen lakó 7000 -ből így
6998-nak továbbra is megmaradt az az X.Y. ügyintéző, és a jegyző is
megmaradt, és ezeknek a környékbeliek az ügyét nem vállalom fel,
mert az lenne az igazi konfliktuskeresés, ahhoz már tényleg nincs
kanalam...
Sajnos néhány X.Y. ügyintéző keresi a konfliktust, akiknek b..a a
csőrét, hogy a 6998 megtaposott nem elég neki, mert van még 2,
aki nem nem hajtotta be a fejét és nem dugdos kenőpénzt neki.

hát ez van :-(