[Epitesz-barkacs] mosogephez nyomocso

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 30., Sze, 12:15:51 CET

a falicsaptól a mosógépig vezető vékony gumicsöves ketyerével
van gondom

olasz gyártmányú, nagyon vékony szürke cső, szorítógyűrűvel(?)
(szóval amit otthon nem tudok szétszedni) van a 2 végén
a műanyag csővégre szerelve, és azon van a műanyag hollandi(?)
(belsőmenetes)

az a gondom, hogy ez a belsőmenetes valaminek nincs jól megfogható
külseje, (pl. nem villáskulcsos) néhány "bordácska" van csak rajta,
amihez talán gyenge a kezem, de nem tudom kézzel jól rászorítani.

egy vízcsőfogó meg már túl erős hozzá, ha már csak csöpög és egy icipicit
próbálok még pár foknyit mozdítani, akkor már
elkezd erősebben folyni

mivel tudnám "egyenletesebben szorítani"?

már gondoltam arra, hogy fém hollandianyát tennék rá, de ahhoz
legalább az egyik szorítógyűrűt le kellene operálnom róla.

létezik-e 3/4-es hollandi anyához olyan csőcsonk, amire
ilyen vékony (6-os? vagy 8-as?) gumicsövet lehet rátenni?

vagy csak a barkácsmegoldás lehetne sz egyetlen megoldás?