[Epitesz-barkacs] mosogephez nyomocso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 30., Sze, 12:57:11 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az a gondom, hogy ez a belsőmenetes valaminek nincs jól megfogható
> külseje, (pl. nem villáskulcsos) néhány "bordácska" van csak rajta,
> amihez talán gyenge a kezem, de nem tudom kézzel jól rászorítani.
>
> egy vízcsőfogó meg már túl erős hozzá, ha már csak csöpög és egy
> icipicit
> próbálok még pár foknyit mozdítani, akkor már
> elkezd erősebben folyni

Van ott más baj is. Nem biztos, hogy a felületek jól fexenek egymáson,
vagy a gumitömítés jó. Ennek kézzel rátekerve is biztonságosnak kéne
lennie, ha meg valamiért ez nem elég, akármilyen fogóval, ami a bordákba
picit is bele tud kapaszkodni, még lehet fordítani rajta picit. Nem kell
úgy megfogni, hogy a műanyag levet eresszen! :-)

Ha már meg volt annyira tépve, hogy a menet tönkrement, nem maradt más,
mint a csere.

Hozzáteszem, hogy a hálózati víznyomás olyan kicsi (viszonylag), hogy
lehet az egészet mással is helyettesíteni. Nekem egyszer albérletben
(bérelt lakásban) volt olyan megoldásom, hogy messzebbről, vagy 2,5
méterről vezettem a mosógéphez a vizet egy 6mm-es belső, 10mm külső
átmérőjű lágy pvc átlátszó csővel. Problémamentes volt a mosógép működése.

Ha közel lennénk egymáshoz, tudnék adni ilyen csövet, mert van régebbről
tönkrement mosógépből való, de valszleg készen megvéve se valami durung
ára van.