[Epitesz-barkacs] 0.68uF/400V Re: modern hutogep elektronika?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 30., Sze, 16:30:00 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.12.30. 14:48:29 +1h-kor írta:

> Jó lesz az, eredetileg se kerámia volt, csak kockaféle alakú.

ami esetleg engem félrevezetett, az alábbi
--------------------------
ilyen kerekded, hasas,
http://www.ec51.com/uimages/s/su/suntanec/max_1178706924.gif
és ehhez a képhez írták, hogy Ceramic Capacitor

az én ketyerémben levő nagyobb méretű, de ilyen alakú,
ilyen kinézetű

az ilyen műanyagkocka és alulról kiöntve
http://www.ec51.com/uimages/s/su/suntanec/max_1178706832.gif
és ehhez a képhez írták, Polyester Film Capacitor

na, az enyém nem ilyen

ezek alapján gondoltam a kerámiakondira,