[Epitesz-barkacs] Epitesz digest, 540 kötet, 1 szám

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 30., Sze, 16:42:02 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.12.30. 16:09:45 +1h-kor írta:

> Ujpesten a kutfuras van nagyon ellazazva ha jol tudom, meg bejelenteni
> sem kell, ha X es Y parameternek megfelel. MAximalva van a vizkivet
> asszem meg ilyesmi.

no, itt Újpest is említve van, és "az én jegyzőm" büszkéljedik,
hogy a mi falunkban "legfeljebb két-három ügyfél tér vissza tervet
engedélyeztetni."

szóval ma még újpest egy kánaán
----------
http://zsifu.hu/archives/2008/05/29/aszaly

Érdeklődésünkre több önkormányzatnál is elcsodálkoztak, amikor a jegyzőtől a
beadott kútfúrási engedélyekről érdeklődtünk. E helyeken tehát az ilyen
ügyfélforgalom hosszú évek óta nulla.
A XVIII. kerületben már akad a hivatalnak ilyen ügye, ám ahogyan azt Erdősné
dr. Balogh Zsuzsától, Pestszentlőrinc jegyzőjétől megtudtuk évente átlagosan
8-10 érdeklődő van, ám miután megismerik a kútfúrás hivatalos menetét,
legfeljebb két-három ügyfél tér vissza tervet engedélyeztetni.
Azonban ez sem rossz arány, mert van olyan kerület – például Újpesten –, ahol
évek óta senki nem kért kútfúrási engedélyt. - ”