[Epitesz-barkacs] Epitesz digest, 540 kötet, 1 szám

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 30., Sze, 17:54:14 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.12.30. 16:58:49 +1h-kor írta:

> !!!!!!!!!!
> Azonban ez sem rossz arány, mert van olyan kerület – például Újpesten –,
> ahol
> évek óta senki nem kért kútfúrási engedélyt. - ”
> !!!!!!!!!!
>
> Szerintem pedig az 5-6-7-8 kerültek vezetik a listát :))) vagy ki tudja, az
> is lehet, hogy minden pincében ott lapul a fúrt kút ?

> azért ezt sem értem.... ebben az országban nincs egységes rendelkezés ?

annyiban van, hogy "elsőfokú hatóság a jegyző"

elsőfokú építésügyi,
elsőfokú vízgazdálkodási
elsőfokú kertgazdálkodási
elsőfokú környezetvédelmi
elsőfokú zajvédelmi hatóság

és még 50 témában elsőfokú hatóság a falu jegyzője

tehát ilyen banális ügyekben a jegyzőnek (vagy a háttérben
a jegyzőt mozgatóknak) kedvük szerint szopathatnak bárkit,
ha akarnak -->> középkori kiskirályságok újraéledése