[Epitesz-barkacs] 0.68uF/400V Re: modern hutogep elektronika?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 30., Sze, 18:08:19 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.12.30. 17:05:13 +1h-kor írta:

> Én mielőtt elindulnék, fognék egy ellenállásmérőt és megnézném, hogy
> zárlatba ment-e vagy nem.

> Ha nem zárlatos, akár még szakadásba is mehetett - annak nincs
> látható nyoma, míg a zárlatnak van - ahhoz viszont nem elég az
> ellenállásmérő, olyan multiméter kell, ami kapacot is mér.

gyanítom, hogy szakadásba ment, Józsi írta, hogy ha ügyanazt a feszültséget
mutatja, mint a konnektorban a kapocsfesz, akkor ez
a koni lesz a bűnös

> Lehetne soros ellenállással tölteni és mérni az időállandót, de az
> már nem egyszerűbb az alkatrészcserénél. Bár ha a Pestimre -
> Mikrovill távolságot veszem... ;-)

bevallom nyögdíjasbérlettel (benzin nélkül) el fogom viselni,
de útbaejtek egy kispestit is, és egy újpestit is
(ezen az utóbbi 2 boltban még nem jártam)