[Epitesz-barkacs] Epitesz digest, 540 kötet, 1 szám

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 30., Sze, 18:22:56 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.12.30. 17:01:20 +1h-kor írta:

> (túl) sok egységes rendelkezés van, és kevés egységes jogalkalmazás
> (majdnem betartást írtam, de az valami más :-)

a cégtáblát átfesthették más névre, a gondolkodás ugyanaz maradt

ÖNKORMÁNYZATI
TÁJÉKOZTATÓ

2001. évi 11-12. szám

a BM Önkormányzati Foosztály   <<-- Belügyminisztérium
megbízása alapján

XI. évfolyam 11-12. szám 2001. november-december

2. KÖNYVAJÁNLAT

Helyi önkormányzatok és szerveik feladat- és hatásköri jegyzéke

A Belügyminisztérium hivatalos kiadványaként a Kódexpress Kiadó kiadásában
jelenik meg a helyi önkormányzatok és szerveik feladat- és hatásköri jegyzéke
(továbbiakban: Hatásköri Jegyzék).

A negyedévente megjeleno kiadvány a helyi önkormányzatok és szerveik
feladatait, valamint azok hatásköreit, jogköreit tartalmazza ...