[Epitesz-barkacs] 0.68uF/400V Re: modern hutogep elektronika?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 31., Cs, 15:23:51 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a 250V~ végülis akkora, hogy a dobozon kívülre dróttal
> kell rákötnöm

Hm. Azért idővel a régi kondival a kezedben menj el egy másmilyen boltba,
és valami jobbfajta megfelelő kondit vegyél. Ciki, ha nem belül van. Nekem
több szerencsém volt, 150nF volt a ketyerében, és találtam itthon pont oda
való méretű 220nF-osat. Szóval még csak boltba se mentem érte.

Én nagyon sokallom a 680nF-ot, szerintem ott vmi el van qrva. Ennek az
árama már 45-50 mA, míg a másik (pluszos) ezek szerint beéri 10-12mA-rel.
Ha nekem kéne javítanom, valszleg próbálkoznék kisebb kondival.