[Epitesz-barkacs] 0.68uF/400V Re: modern hutogep elektronika?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 31., Cs, 17:01:13 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.31. 15:23:51 +1h-kor írta:

> Hm. Azért idővel a régi kondival a kezedben menj el egy másmilyen boltba,
> és valami jobbfajta megfelelő kondit vegyél. Ciki, ha nem belül van..
a lomex ünnepi zárt kirakatában láttam WIMA (német gyártmányt)
és állítólag Polipropilén fémezett kondenzátor, sorozat MKP10,
gyártó: WIMA  és 10%pontosságú
és az akár sokkal nagyobb is lehet még az "új kilógónál" is
( annyiban tér el a most vettől: a WIMA piros műanyagdobozban volt
és ugyanolyan sárga műgyantával volt kiöntve,(a kirakatban) mint a
most vett kondi, csontszínű műanyagdobozban ) akkora volt az a kondi, hogy a
kirakatban fél métert meghaladó távolságban a 0.68uF-ot
is ki tudtam szemüveg nélkül olvasni, nem csak a WIMA feliratot :-(

nem vagyok márkafüggő, de a most vett kondi sem mond sokat nekem
(legallábbis márka szerint)
-----
első sornál:  " 1.40.50 MKT GPF "
ebből a 2. sorból " .68uF M 250V~ X2 " azért 2 érték nekem is
érthető
3. sorban  " 40/085/21  SH" ez sem mond nekem sokat

a többi ábra hasonlít a magyar MEEI emblémára, stb
tehát ( legalábbis szerintem ) ismeretlen gyártó
-------

melyik az a gyártó, aki "számít valamire", aki a "jobbfajta" ???