[Epitesz-barkacs] 0.68uF/400V Re: modern hutogep elektronika?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 31., Cs, 17:30:04 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.31. 15:23:51 +1h-kor írta:

> Én nagyon sokallom a 680nF-ot, szerintem ott vmi el van qrva. Ennek az
> árama már 45-50 mA, míg a másik (pluszos) ezek szerint beéri 10-12mA-rel.
> Ha nekem kéne javítanom, valszleg próbálkoznék kisebb kondival.

"This semi professional...."  tehát "félprofi"  :-) :-)
mi lenne, ha gagyi lenne??

http://www.nedis.com/Articles/HQ.php

lehet, hogy kisebb kondival is kipróbálom, meg
már januárban a normális nyitvatartásban körbenézek,
az alkatrészboltokban

olyan www.hq -kezdetű weblapot nem találtam ezzel a ketyerével
kapcsolatban, vagy csak rosszul kerestem :-( ?