[Epitesz-barkacs] 0.68uF/400V Re: modern hutogep elektronika?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 31., Cs, 18:28:06 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.31. 18:02:01 +1h-kor írta:

> Ez jó, de ha nagyobb, mint ami befér, akkor nekem gyanús, hogy ami bent
> volt, az kamu. Hibás felirat, mittudomén.

a kamut minden további nélkül elhiszem, mert beraktam a kondit,
és ugyanúgy a kapocsfeszültség jelenik meg az új kondin is :-(

egy RC -s méréshez önálló ellenállásaim sajnos pillanatnyilag
nincsenek, de csapvízzel átitatott cérnát, vizes papírcsík,
vagy bármi ilyen ellenállás gyanánt befogható megoldásra nyitott
vagyok ( hiszen katonaságnál 2 zsilettpengével parafadugóban
csináltunk melegvizet vízbemerített ellenállás gyanánt )

> Megnéznéd, milyen ellenállás van vele sorban?
> Tudom (sejtem), hogy nem ismered a színkódokat, de ha felsorolod, hogy

tudom, hogy jól tudod :-)

no majd mindjárt megpróbálom leolvasni