[Epitesz-barkacs] PB gáz fűtőérték

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Dec. 31., Cs, 21:32:03 CET

>pl. a palack fogyása felé a butángáz "töményedik",
>emiatt melegvizes lavorba állítva az utolsó kanálnyi
>butángáz is kijön a palackból

azt nem tudom, de lehet.... mert már nagyon a végét járja a palack.

de nekem teljesen ki szokott fogyni mindeféle hókusz-pókusz nélkül... de
olyannyira, hogy amikor üresen kinyitom a csapot, szinte nem is sziszeg már
semmi belőle.

>pl. sütés közben a gázpalack mennyire hűl? (nem fagy hozzá
>a kezed, de nagyon le tud hülni)

ezt megint nem tudom, mert soha nem néztem, de szerintem nem is éreznék
semmit sem, mert közvetlen a tűzhely mellett van és a tűzhely sütés közben
jól átforrósodik, és némi hőt sugároz maga köré ami szerintem melegíti is a
palackot, de 4kerekes megoldásban volt, hogy lefagyott a csapja....