[Epitesz-barkacs] furcsa :-( Re: RC szamolo progi?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 31., Cs, 22:59:14 CET

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.12.30. 21:19:29 +1h-kor írta:

> [...]

szóval az energymeterbe bejön
a konnektorból (215V) egy 15ohmos ellenálláson
(a színmintás ellenálláson) esik kb 1 volt
a kondin ( a .68uF ) kb. 214V
és b..k az akkuja sem feltöltődni, hogy az LCD is beinduljon :-(

azért van  a "kb." is odaírva, mert a 600V határ miatt a tizedvolt

ezen adatokból megpróbálom kiszámolni
már nem írható ki

 Ur=i*R   ->  i = 1Volt / 15ohm = kb 0,066A = kb 66mA

a 0.68uF nagyon nem ide illő,

(pl. az akkut 4mA-re kellene töltenie, és az akkuja 40mA-t tudna
3,6Voltos Lion)

az Uc -nek mennyinek kellene lenni?